Freitag, 4. Dezember 2009

Chlaus-Uuszog


S`esch höchschti Ziit...
Damit ier au zur rächte Ziit in Buchs
am Wiehnachtsmäritt sitt.

...Sich uf de Wäg jetz zmache,
wo Gross ond Chlii tüend uufgreggt warte
of die vele vele feine Sache...

<;o)




"Gar müehsam chunnt der Chlaus derhär,
Sy Sack isch voll und grüüsli schwär.
Er süfzget öppe mol derzue
Und luegt gar schüüch a Himmel ue...





...Es schneit und schneit was abe mag,
Der Chlaus het hüt e stränge Tag.
Er nimmt das Wätter gern i Chauf
Und au gar mänge Gang und Lauf...





De Chinder z`lieb, - das isch der Grund,
Lauft üse Chlaus hüt d`Füess fascht wund."

***

Wönsche allne es wonderschöns
Samichlaus-Wochenänd!

<:o)


Kommentare:

Rosabella hat gesagt…

ach wie entzückend, liebe Vilma, sind doch Deine Nikoläuse ... so schön geworden, und so nett von Dir präsentiert ... da möchte ich mich beim Ansehen der Fotos gleich mit Einreihen in die Mannschaft ... ich hoffe, sie gelangen in liebevolle Hände ♥
alles Liebe von der Rosabella

Susanne hat gesagt…

Liebe Vilma,
wünsch dir eine wunderschöne Zeit, die du auf dem Weihnachtsmarkt verbringst...grüß auch Allerleirauh;-)!
Das letzte Bild ist süß....konspirative Runde der Weihnachtsmänner;-).
Herzlichst
Susanne

filz-t-raum.ch hat gesagt…

liebe vilma,

dini chläusli sind aller-,allerliebscht!!! du bisch eso flissig gsi!
für de määrt am wuchenänd wünsch ich dir vieli bsuecher und en huufä glänzigi chinderöugli....

alles liebi,
filz-t-raum.ch

pepalinchen hat gesagt…

Ohhhhhhhhhh, die niedlichen klein Zwerge...Hach leider hab ich auf anhieb nicht alles bei deinem Gedicht "verstanden" *hüstel*...´die kleinen Zwerge sind ja herzallerliebst...und auch mit kleinen Perlen verziert...KLASSE
Liebste GRüße Pepalinchen

Tinki hat gesagt…

Liebste Vilma - danke für das schöne schweizer Gedicht zu den wundervollen Wichtel-männern. Welch tolle Bilder da entstanden sind.
Viel Erfolg und nette Gespräche wünsche ich Euch morgen auf dem Weihnachtsmarkt!

Liebe Grüße Tinki

Jana hat gesagt…

Dein Wichtel sehen ja niedlich aus.Sehr schön gearbeitet.
Viele liebe Grüße Jana

handgemalte Herzensträume hat gesagt…

liebe vilma,

das ist aber eine wunderWUNDERschöne nikolausrunde !!!!!!!..ich bin hin und weg !

viele liebe grüße
barbora